2013!

Då var det ett nytt år, inte var dag man får skriva det i sin blogg men nu är det faktiskt 2013 och hittills har det varit ett av mina bästa år någonsin!
 
Mycket beror på att väntan efter tjejen i mitt liv har tagit slut, lite otippat men ändå lika underbart fanns hon i huvudstaden, jag har ofta sagt för mig själv "Vad du än gör Micke skaffa ingen -08 brud!" men när drömkvinnan dyker upp spelar det ingen roll om hon kommer från Borås, Stockholm eller Pajala, är det kärlek så är det!
 
I slutet av 2012 var jag konstant förkyld som många andra var eller är ännu.
Jag cyklar till jobbet i ALLA väder, sol, regn eller snö... och i December var det snö och is större delen av månaden och med allt det där kommer även minusgrader och förkylningar.
Det satt i länge och nu i mitten av Januari sitter det fortfarande i men kroppen känns pigg och då finns det inga ursäkter för att inte träna!
 
Så här var min första vecka med träning 2013!
 
Måndag 7/1:
Crosstrainer: 60 min (2x30)
Armar: Biceps
Cykel i naturen: 8 km
 
Let's go!
 
 
 
Pause i två minuter för att hämta andan!
 
 
 
När jag skulle hem från gymmet passade jag på att cykla en liten omväg på 8 km.
 
Tisdag 8/1:
Crosstrainer: 50 min (30, 20)
Armar: Triceps
Promenad i naturen: 5 km
 
 
 
 
Pause i två minuter för att hämta andan!
 
 
 
Tom gjorde mig sällskap på Borås gator, det tackar jag för!
 
Onsdag 9/1:
Crosstrainer: 40 min (2x20)
Bröst
 
Onyx - Lev livet!
 
 
 
Pause i två minuter för att hämta andan!
 
 
 
Torsdag 10/1:
Crosstrainer: 60 min (2x30)
Rygg och axlar
 
 
 
 
Pause i två minuter för att hämta andan!
 
 
 
Fredag 11/1:
Crosstrainer: 30 min
Discoträning: Armar, bröst och mage
 
 
 
 
 
 
Lördag 12/1:
Under lördagen var det vila från träningen och istället fokus på datorspelet "Diablo III".
Min kompis Alex tittade förbi med sin dator och 12 timmar av svett, pizza och gaming var ett faktum!
 
Nörderi 100%
 
Dags för att ta död på Diablo!
 
Hardcore mode!
Söndag 13/1:
Crosstrainer: 60 min (2x30)
Armar: Biceps och triceps
 
 
 
Pause i två minuter för att hämta andan!
 
 
 
 
Dips!
 
Det var en intensiv vecka med mycket träning och mer kommer det att bli! :)
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback