Vilket skitväder...

Ja det är inte mycket till sol utanför dörren men kläder efter väder och runt 20-tiden skall jag dra mig ner till gymmet, jag blir ensam idag också då fotboll är en religion för vissa (Safet självklart) och en match på tv är viktigare än att röra på sig tydligen! ;)
Spela själv kan jag förstå men se en match på tv är väl så där roligt, det är målen man vill se och då räcker det väl att se dem via en hemsida eller liknande? ;)
 
Sen kan det ju vara jag som inte är så intresserad av fotboll men om Sverige spelar då ser jag gärna!
 
Nu blir det mat för min del sen låta det smälta lite och packa väskan för en ny kväll på gymmet!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer
Cilla

Du är så duktig som kör på trots att din gympolare sviker:)Själv borde jag stuckit iväg på dans men det blev en längre runda i affärerna ist:P Dock vart jag på gymmet imorse:)

Svar: Hehe tack så mycket!Om du sprang igenom butikerna kompenserade du dansen bra... ;)
Då så, ett pass är fullt tillräckligt tycker jag.
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-11 @ 20:02:07
Cilla

Hehe jag stod snarare still i affärerna, det var så att jag fatnade hos en telefonförsäljare i flera timmar men fick fixat lite grejer med mina abbonemang så det var bra:) Jag tänkte mer passa på att köra dubbelpass då man är ledig.Men ett hårt pass funkar också;)

Svar: Haha okej, akta dig för försäljare, de gör allt för att sälja... men skönt att du löste saker och ting.Absolut, hinner man inte två pass om man planerat det så fungerar ett pass också, bara att tar sig dit skall man ha en eloge för!
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-12 @ 15:20:55
Cilla

Jo tack, det vet jag fast denna gång gick det bra:) Jo angående gymmet,håller med dig att bara ta sig dit är bra. Idag var en sådan dag då det gick mindre bra med styrketräningen. En sådan dag då allt e tråkigt, t o m favritmuskelgruppen var tråkig. Fast iofs körde jag tråkmuskeln dvs biceps. Är inte så stark i dem så därav anledningen att den är tråkig hehe. Vilken är din favoritmuskel? :)

Svar: Hmm favoritmuskel... den mellan benen? ;)Näe men det är nog triceps faktiskt, något jag gillar att träna av någon konstig anledning, rygg är trist... annars funkar det mesta faktiskt.
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-13 @ 17:47:32
Cilla

Hehe ni killar alltså!:P
Men lite lustigt att du har triceps som favorit. Jag har fått höra att killars svagaste är tricepsen eller nåt, vilket jag ändå tycker är märkligt..Har hört att tjejernas starkaste är triceps men jag är starkare i ryggen än triceps. Nåja, det är nog en myt, man ska inte tro på rykten osv.



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-14 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback