Torsdagen!

I torsdags under min vilodag bar det av till Ulricehamn för att hälsa på min frisör! ;)
 
Som vanligt är jag sent ute och jag hade runt fem minuter till godo innan bussen kom för att plocka upp mig, jag sa lite stolt till busschauffören att min syster brukar köra 200-bussen till Ulricehamn och hon svarade genast "Jasså vad kul vem är det då?", Marre svarade jag... "Jahaaa är det din syster där ser man, men hon har fått ett nytt arbete nu va och bara skall jobba extra hos oss?" Det stämmer bra sa jag och log. :)
 
Har man en syster som kör en stor jäkla buss så skall världen få veta det, jag är en stolt bror!
 
Väl på bussen bar det av till min hemstad Ulricehamn!
 
Motorväg är ganska spännande...
 

SWEDISH AIR FORCE goes by bus! ;)
 
Framme i Ulricehamn, lillsjön är spegelblank!
OBS! Bilden är vriden 180 grader, det som är vatten är himmel, så spegelblank var den! ;)
 

Hemma hos Lennart satt jag som en kung, blev klippt samtidigt som jag såg på Robinson på teve!
 
Klart! :)
 
Tack för ett grymt jobb som vanligt Lennart!
Efter klippningen kom syster från Bowlingen, jag frågade henne om hon inte ville ta en omväg runt Borås och snällast som hon är slapp jag ta bussen till Borås igen och hon körde hem mig, i bilen påväg hem försökte jag få henne att förstå att Spotify är hundra gånger bättre än iPod och sakta men säkert lyckades jag övertala henne.
 
Väl framme i Borås igen var det jag som registrerade henne ett Spotify konto och hon blev självklart Premium direkt!
Sen satt hon vid min dator i två timmar, plockade ut låtar från mina och andras listor och sedan var "Marres bästa" skapad, 160 låtar som jag gjorde till Offline-läge så hon alltid kan lyssna på dem.
 
Klockan 00:30 lämnade hon mitt hem och min klocka skulle då ringa 06:15, bra "vilodag" haha!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer
Cilla

Fin du blev I håret. Hehe, tror inte du minns men vi snackade en del på MSN för sisådär tre-årsedan. Skulle bara kolla ifall du minns:)

Svar: Ohh tack... men det är Lennart som skall ha tack, han är grym!Jo jag minns dig, kände igen dig direkt när jag såg din blogg, jag glömmer sällan ett ansikte. :)
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-02 @ 00:38:28
Cilla

Kul att du kände igen mig, eller nåt:) Allt bra med dig och så? :)

Svar: Jo tack det är fint, jobbar och står i om jag inte tränar eller bloggar. :)Själv?
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-02 @ 10:29:50
Cilla

Jodå, det är samma liv här:P Jobbar du kvar på samma ställe(om det var netonnet)?

Svar: Ja precis, sju år nu! :)
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-02 @ 12:48:41

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback