Safet is back!

Idag när jag kom hem från arbete var jag tröttare än tröttast, powernap here i come!
Jag kröp ner under täcket vid 17-tiden och ställde klockan på 17:30, men så fort telefonen ringde ställde jag om den... det är ungefär så mina powernaps fungerar de går över till djupsömn. :)
Klockan 18 var jag dock redo att stiga upp!
 
Det blev mat framför teven och sedan bar det av till gymmet!
 
Väl där väntade Safet, his back!
Det är skönt att ha någon att träna med igen... han är lite extra motivation också som "taggar" mig under övningarna, det är även mycket skratt så ett pass kan spåra ur och fokus hamnar på allt annat än träning. ;)
 
När vi kom in i "akvariet" som jag kallar det, ett träningsrum med glasväggar plockade Safet fram ett hopprep och frågade mig om jag kan hoppa... jag sa "Ehh ja det ska väl gå men det är säkert 15 år sedan..." då säger Safet "Jag har aldrig provat..." haha... vafan... vi plockar fram varsitt hopprep och han börjar... och som han börjar... jag trodde först att han skojade men hans stil var likt en gasell som hoppat in i ett elstängsel.
Jag bara stod och tittade och undrade vad han höll på med och han förklarade att han inte kunde få benen att hoppa i takt och samtidigt haha! :)
 
Ja herregud, mycket kul har jag sett under mitt liv men det där var något speciellt! ;)
 
Efter vårt tappert försök till att hoppa hopprep bar det av hemåt!
 
Ikväll var det armar och mage som fick känna på pump!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback