Powernap och Gym!

När jag kom hem efter arbetet kände jag mig ganska pigg, jag började fixa i ordning lite mat så jag inte skulle gymma på tom mage!
 
Vid 17-tiden satte jag mig i soffan för att njuta av min underbara måltid, en kvart senare var jag helt död haha, tröttheten kom som en blixt från en klar himmel och min säng har aldrig sett skönare ut.
 
Ut med maten i köket och sen kröp jag ner under täcket, alarmet ställde jag på 18:30.
Klockan 19(!) steg jag upp och kvällen hade vaknat till liv den lika så, klockan 20 skulle jag möta upp Safet på Onyx så det var bara att byta kläder och förbereda mig för ett härligt pass!
 
Som vanligt har vi bra timing och vi gick in i samlad trupp!
 
Ikväll blev det bröst, jag hade tänkt att köra rygg då det är en vecka sedan men Safet ville köra bröst och självklart ställer jag upp, lite bröst är aldrig fel som jag brukar säga. ;)
 
Det får bli rygg imorgon istället för min del!
 
När klockan slog 21 var Safet nöjd medan jag gick upp till omklädningsrummet för att hämta en handduk, min kära iPhone och hörlurarna, det var dags för 30 minuter crosstrainer!
 
Klockan 21:45 var det dags för mig att byta om och trampa hemåt!
 
Dags för en powernap!
 
30 minuter även idag!
 
232 kalorier lättare ikväll!
 
Jag blir allt mer stolt för varje dag som går, skönt när allt slit ger resultat!
 
Må väl!
 
/MONSTRET
 

Kommentarer
Cilla

Bra jobbat, ser ut som vissa har lättare för att bygga muskler än andra;)

Svar: Tack tack, bilden togs efter passet så hade ganska bra pump då, det lurar ögat lite men det ser allt mer bättre ut för varje dag helt klart!Hur går det för dig?
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-18 @ 16:05:32
Cilla

Jodå det ser riktigt bra ut!:) Njae,försöker köra hårt varje gång. Men de dagar jag får mindre sömn verkar jag ha vilodag:S Så det går lite upp o ner...Försöker sköta kosten hyffsat iallafall:)



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-18 @ 18:27:34

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback