Onsdag 5/9!

Då var det onsdag änu en gång, undra hur många man har upplevt egentligen?
Det går säkert att räkna ut men sen är det skottår och grejer så det kommer att ta tid... iaf för mig! :)
 
Idag var det arbete som vanligt 7-16, fast jag sov något längre än "normalt" för att vara mig en vardagsnatt var jag otroligt trött imorse.
Jag hade totalt missat ljudet av alarmet från telefonen och vaknade som tur var av klockradion, jag har två alarm på den som ringer med en kvarts mellanrum och det första är radio, men när den väl går igång ligger jag bara i sängen och diggar till musiken medan jag halvsover.
När mitt andra alarm går igång och som verkligen tjuter... ja då är det jag som flyger upp i panik... men upp kommer jag! ;)
 
Jobbet flöt på som vanligt och på vägen hem stannade jag till vid ICA på vägen hem, en standard så att säga.
 
Väl hemma hängde jag upp all tvätt som låg precis ÖVERALLT i lägenheten då torktumlaren är sönder, som tur var träffade jag på min granne i trapphuset som jobbar hos HSB och hon hade felanmält felet, tackar!
 
Idag var även Safet tillbaka på arbetet, det var snack om att gymma ihop ikväll men som vanligt har han en ursäkt... "Jag hinner inte...", efter mitt pass hade han skickat ett "ångest sms" haha... så går det när du prioriterar familjen framför din bro! ;)
 
Ikväll körde jag rygg och mage på Onyx!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback