Långt pass ikväll!

Vid 18:30 fick jag ett kort sms av Safet "Ska vi träna?" stod det... vilken fråga... det tro fan det! ;)
 
Vi skulle ses vid 19:00 men vid 18:50 ringer en gammal kompis till mig som jag inte har pratat med på flera år! Han jobbar som polis idag visade det sig och en av mina första frågor var om han någon gång har använt sig av sina "handklovar och uniform" under en "mysstund" med en tjej... det blev lite tyst i luren sen svarade han "Men vafan... jag är väl inte pervers?!"
 
Jaja det var väl en fullt normal fråga tänkte jag... men sen sa han att visst... uniformen hjälper att få tjejer men inget han tar med sig hem. (uniformen alltså) ;)
 
Vi snackade gamla minnen och han ville ha tips om en dator och självklart ringer han killen som har koll... det spelar ingen roll om det har gått tre år han vet vem han kan lita på! ;)
 
Klockan tickade på och vid 19:15 hoppade jag upp på cykeln och trampade ner till Onyx, när jag steg in i gymmet var Safet lagom glad på mig... men efter ungefär tre sekunder kom hans berömda "Zlatan leende" och vi var BFF's igen! ;)
 
Ikväll körde jag biceps och axlar sen avslutade jag passet med 30 minuter crosstrainer!
 
Det är mycket överkropp som Ni märker och den enda träningen benen får är motion just nu... jag skall dock träna benen "på riktigt" under vintern när cykelsäsongen ligger på is bokstavligen.
 
Våren 2013 kommer jag att pressa tider på banvallen! ;)
 
 
30 minuter!
 
226 kalorier lättare!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback