Gym och tavlor!

Ikväll röjde jag det sista i lägenheten, jag har nu styrt om lite här hemma och jag var nere i källaren i omgångar med grejer.
 
Innan jag var klar med allt i lägenheten trampade jag ner till Onyx för att köra bröst, det var nästan inget folk där så det var riktigt skönt!
 
När jag kom hem igen var det en skön dusch som väntade och lite mat på det gjorde gott!
 
Sen fortsatte jag med köket och vardagsrummet, jag hittade fyra gamla tavlor i källaren som jag nu satt upp igen, de är från min förra lägenhet, två bilder jag själv har fotat på min första "Kawasaki Z1000", samma hoj som jag kraschade vilket resulterade i att jag fick operera bort min mjälte.
Jag tog ner dem 2009 efter olyckan då det kändes tungt men nu är de uppe igen på min hylla ovanför datorn.
I samma veva dammade jag av allting och plockade undan.
Sen åkte även två tavlor upp i köket, en föreställer San Franciscos gator och den andra Eiffeltornet, båda från början av 1900-talet.
 
Jag flyttade också om lite blommor och satte upp några böcker på hyllan över projektorduken.
 
Jag är riktigt nöjd med resultatet, det var en produktiv dag som Ni märker och nu kan jag sova med ett leende på läpparna, klockan ringer om sex timmar men vad gör det när livet är härligt!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback