Gym och film!

Igår höll jag tummarna... och mycket riktigt när jag kom hem från arbetet låg det två nya filmer i brevlådan!
 
Först "The Fighter" som jag INTE sett ännu men den sägs vara bra, den såldes ut för bara 49 kr och sedan fann jag en limited edition utgåva av "Mitt liv som hund" vilket jag anser är en utav världens bästa filmer, jag har den på DVD sedan tidigare men inte på Blu-ray, det är ett amerikanskt bolag som ger ut de filmer de anser skall ges ut på Blu-ray med ressigörens tillåtelse självklart.
Det fanns bara en kvar i lager och den var min... bara min! ;)
 
Det var en mindre julafton när jag kom hem!
 
 
Efter att jag samlat mig lite var det dags att varva ner... i med lite mat i magen för att förbereda mig inför ett pass på Onyx.
 
Jag körde Axlar och mage!
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback