Gym och Crosstrainer!

Ikväll var Mr Safet tillbaka på gymmet, men då han körde bröst och armar igår kväll utan mig fick jag köra det själv ikväll medan han körde annat.
 
Hanna hade även hört av sig och frågat om jag skulle ner till Onyx ikväll och hon visste nog svaret innan hon ens ställde frågan och då blev även hon taggad och åkte dit.
 
Jag började med bröst sen triceps och avslutade med 30 minuter crosstrainer!
Safet var där redan vid 19:30 medan jag gled in vid 20-tiden, när jag gick över till triceps var han klar för kvällen och vi skildes åt.
 
Innan det var dags för crosstrainer växlade jag några ord med Hanna som svettades på bandet, hon var precis klar för kvällen.
När hon gick var det bara jag, crosstrainern och "P3 Dokumentär" i en halvtimma, jag fortsatte att lyssna på "Massmordet i Falun 1994" en dokumentär som jag säkert har lyssnat på tre gånger tidigare men den är fortfarande lika bra.
 
Jag kände mig trött i benen till en början, svetten kom snabbt... men det gick faktiskt oförskämt bra och en halvtimma kändes som 10 minuter med en spännande dokumentär som sällskap!
 
Ännu en lyckad kväll på Onyx och mer blir det!
 
 
30 minuter ikväll!
 
219 kalorier lättare!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback