Gym och Bio!

Igår blev det fredag igen, bästa veckodagen när klockan väl slår 16:00 och det är dags för att ta helg!
Det var snabba ryck hem för att äta då min kväll var lite schemalagd, jag skulle hinna med ett pass på gymmet innan klockan 20 och vid 21 var det dags för bio!

Vid 18:30 bar det av till Onyx för att köra dagens pass och jag hann med både bröst, triceps och lite mage innan klockan slog 20.
 
På vägen hem började Borås att göra sig redo för Kretsloppet, jag är inte mycket för att springa då jag dels är plattfotad men det är bara så otroligt tråkigt också... jag är mer en cykelkille och jag hade planerat in en tur idag lördag. :)
 
Efter lite duschande och fixande bar det av ner till "Biostaden 2001" här i Borås för att se den nya Hamliton!
Jag ville se den nya Bourne men som många vet är det kvinnan som bestämmer! ;)
 
Det var en riktigt lyckad kväll och filmen var faktiskt bättre än den första Hamilton, dock var det som vanligt mycket jag störde mig på som tekniska saker och hur Persbrandt är, svenskar skall inte göra actionfilm för det blir aldrig bra, vi har inte budget för det! (få undantag)
 
Starten gick idag lördag!
 
Då var filmen slut!
 
Må väl!
 
/MONSTRET
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback