"Fest", vila och träning!

I fredags efter jobbet trampade jag till gymmet för dagens pass på Onyx (discoträning), normalt sätt brukar jag träna senare på kvällen men jag var bjuden på fest hos trevliga människor och självklart dyker jag upp och representerar mig själv men även nykterheten, jag gör det jag gör bäst på fester och det är att fota. ;)
 
Ibland händer det dock att även jag fastnar på bild och min viktnedgång syns allt mer vilket jag är otroligt stolt över!
 
 
Ett monster väljer sin dryck med omsorg!
 
Efter en lyckad fredagskväll blev det lördag och Lina ville ha sällskap till Knalleland, det var dags att vakna till liv och Fanny gick också med.
På väg till Knalleland var det mycket snack om fredagskvällen haha... väl i Knalleland blev det H&M för tjejerna medan jag höll mig till Stadium, jag hittade ett par skor som verkligen föll mig i smaken och på tisdag är det lön... mmm! ;)
 
DC Shoes är kärlek! ;)
 
Efter lite shopping blev det en fika på Viskan där även Fannys pojkvän anslöt till oss, 100kr för lite paj är ju... ehm... dyrt, men det kostar att ligga på topp sägs det. :)
 
Imorse ställde jag mig på vågen... jag hade lite ångest då jag tryckt i mig chips och grejer i fredags och även slarvat lite med maten... men till min glädje visade den...
 
83,6 kg!
 
Nu snackar vi... det blir bättre för var dag känns det som helt fantastiskt! ;)
 
Igår blev det alltså inget gym utan jag hade en vilodag, ikväll blev det däremot gymmet med Safet och vi drog igång passet vid 18:30, det blev rygg och triceps för mig och rygg och biceps för honom, vi måste försöka komma i "sync" igen nästa vecka men det är lättare sagt än gjort när han har en fru som bestämmer. :)

Imorgon är det arbete och ännu en härlig vecka med träning, det verkar tyvärr bli regn hela veckan och mina MTB planer får jag skjuta upp tills solen visar sig igen! (snart förhoppningsvis)
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET
 

Kommentarer
Cilla

Ojoj, vilka framsteg du gör Micke:) Nu är din förbränning igång. Trots att du ätit lite onyttigt så pekar siffrorna ändå ner. Låter som du haft en härlig helg iallafall! Förresten, har nåt emot om vi blir facebook-vänner igen?

Svar: Tack så mycket, det känns riktigt bra faktiskt, jag brukar inte "synda" men en lördag då och då är jag faktiskt värd tycker jag! ;)
Jag håller på att plocka bort vänner lite smått på FB som jag aldrig träffar... men du du kan ju chansa. ;)
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-24 @ 11:47:38
Cilla

Fast unna sig en dag i veckan är inte så farligt , man behöver nog en ätardag också annars blir det nog tråkigt. Men att överdriva ätardagen med socker, kanske e onödigt. Lagom e bäst. Själv har jag brutit ner mina muskler med för mycket cardio. Ska prova ett nytt upplägg med styrketräningen. Samtidigt vill man bli av med fettet men man behöver fettet för att bygga. Inte lätt;) Jaså du tar bort de vänner på fb som du aldrig träffar. Hrm då kanske jag ryker med direkt för vi lär nog aldrig träffas(beroende på hur man ser det) ? Jag bor ju i skåne, och jag minns vad du tyckte om det för några årsedan men man kan ju ändra sig;)

Svar: Hehe precis det är fin balansgång det där... det är svårt att bli av med fett när man vill bygga muskler...
Nja jag skall inte ta bort alla men jag kollar över mina vänner ibland... och ja... Skåne är ett mindre helvete haha. ;)
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-24 @ 16:28:31
Cilla

Ja precis, då får man stå ut med det där extra fettet medan man bygger:S
Hrm......nej skåne är inget helvete, det är ett fint landskap. Jag är riktigt stolt över att vara skåning faktiskt. Har du varit i skåneland nån gång? Jag bor numera i Malmöööö( för att vara exakt;))



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-24 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback