En timma Crosstrainer!

Jag är väldigt trött skall Ni veta så mitt inlägg blir kort... som Danny DeVito. ;)
 
Ikväll var jag själv igen på gymmet, Safet skulle gå en runda med en PT (personlig tränare) ikväll för att anpassa sin träning för sin rygg som han har haft problem med, jag skall höra med honom imorgon på arbetet hur det gick!
 
För min egen del blev det bara motion idag så överkroppen får vila lite från tunga ansträngningar.
Det fick bli crosstrainer som vanligt och jag ställde timern på en timma!
 
Imorgon är det dags för överkroppen igen, jag får lite besök efter jobbet men jag skall försöka hinna med ett pass på kvällen!
 
En timma utan paus!
 
449 kalorier lättare!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback