Crosstrainer och Biceps!

Ikväll var det dags för att röra på sig igen, först blev det 30 minuter crosstrainer och sedan avslutade jag med att köra ett biceps pass!
 
Jag blev tyvärr ensam idag som många andra gånger då Safet har köpt en ny bil och han åker väl runt i den hela dagarna, men jag tränar nog bästa ensam, då blir det mer fokus på det som skall göras även om det är skönt att få lite hjälp under vissa övningar som bröst och axlar.
 
Ikväll var det som sagt biceps och det var inga överraskningar, jag har haft lite ont i höger underarm då jag försöker variera övningar även om det är samma muskelgrupp. Kroppen blir då lite förvånad och måste då använda "nya" muskler som sällan används, men det går över så det är bara att köra på! :)
 
30 minuter!
 
226 kalorier lättare!
 
En bild från gymmet, jag tränade biceps med z-stången närmast i bild.
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback