Crosstrainer och Axlar!

Imorse visade vågen 84.8kg! ;)

Ikväll blev det crosstrainer i 30 minuter och sedan avslutade jag passet med att köra axlar, nu är det strax dags för mig att sova men först måste jag ner till tvättstugan och hämta tvätt... suck! ;)
 
Imorgon kväll blir det "party" med massa härligt folk, jag dricker inte alkohol men jag har kul ändå och någon måste ju representera nykterheten... så det blir gym direkt efter arbetet men det skall jag nog orka med, i med en bar och se glad ut! ;)
 
Lev livet!
 
30 minuter!
 
221 kalorier lättare!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer
Cilla

Jag äter på jobbet innan jag drar å tränar. Har en bra bit från jobb till gymmet så slipper att värma upp på gymmet för det e så tråkigt:P Därav anledningen att jag tar de direkt efter jobbet: ) Ha det så roligt ikväll!

Svar: Aha på så vis det är ju faktiskt smart, jag kan äta med på jobbet om det är så men ganska skönt att komma hem och byta kläder och varva ner. :)Tack så mycket, det skall bli riktigt skoj! :)
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-21 @ 11:02:12

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback