85,7 kilo!

Imorse när jag vägde mig visade vågen 85,7 kilo!
Det känns helt fantastiskt, nu har jag dock sovit 10 timmar även den här natten så kroppen har väl inte överdrivet mycket energi men ändå, det är sex kilos skillnad sedan jag la om min kost!
 
Det är skönt att vågen tickar åt rätt håll och nu är mina byxor för stora... fast jag spänner åt skärpet helt och hållet glider de av rumpan, jag får skaffa hängslen för just nu håller jag uppe dem med en hand som en skejtare!
Ett annat alternativ är att köpa lite nya kläder, det är nog betydligt smartare och ser nog mycket bättre ut. :)
 
 
Me so happy!
 
Här nedan är lite bilder från midsommar 2012 och även en bild jag tog nu i helgen, sex kilo gör skillnad! :)
 
Midsommar 2012, jag hade tränat några månader men vägde runt 90,5 kilo!
 
2 September 2012, 85,7 kilo!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer
Cilla

Skitroligt när man ser resultaten:) Det sporrar en att fortsätta. Bra jobbat! Hur många vilodagar har du i veckan eller det varierar?

Svar: Tack tack! :)Jag har nästan bara en vilodag och det kommer ganska spontant, när jag känner mig trött och allmänt hängig eller om jag har massa andra saker förutom träningen att göra. Det är minst fem gånger i veckan jag tränar men kan även bli sju...
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-02 @ 16:30:01
Cilla

Ja det bästa är nog att lyssna på kroppen, inte planera vilodagen/vilodagarna utan ta de som det kommer. Kroppen är bra på det sättet, den talar om vad den vill och behöver och då gäller det att lyssna:)

Svar: Mmm helt klart, hjärnan vill en sak men om kroppen inte hänger med då är det lönlöst. :)
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-09-02 @ 17:37:03

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback