1h Crosstrainer och Rygg!

Ikväll hade jag ett mål, jag kände mig lite sliten men samtidigt ville jag köra crosstrainer för att känna om kroppen orkade med det.
 
När det var dags för kvällens besök på Onyx vid 20-tiden bytte jag om och gick ner till crosstrainern, när jag skulle skriva in "30" under minuter fortsatte jag att klicka... 30 blev 40...50... och sedan 60 minuter!
 
Skall man se vad kroppen orkar med skall man göra det riktigt tänkte jag, sen satte jag igång!
Det är totalt 21 röda spalter som visar vilket motstånd den varierar mellan och under en timma blir det nästan tre minuter för varje spalt.
När en hög stapel blev vald började det verkligen att kännas i benen, tre minuter är en lång tid när man trampar trögt och jag brukar bara använda benen dvs inte hjälpa till med armarna men när de höga staplarna kommer då får hela kroppen jobba! ;)
 
Efter 60 minuter var jag klar och min nytvättade handduk dränktes i svett, mission accomplished!
 
Efter en timma på crosstrainern kände jag mig ganska slö och trött men jag jag hade planerat att köra ett ryggpass också och det orkade jag med!
 
När jag skulle cykla hem var jag bra trött skall Ni veta, det kändes som att jag skulle styra ner i Viskan gång på gång när jag korsade Södra torget haha... men jag kom hem även ikväll och här väntade det en skön dusch och lite mat!
 
60 minuter baby!
 
446 kalorier lättare, snart är jag lätt som en fjäder i den här farten! ;)
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback