Triceps och Bröst!

Ikväll var jag tillbaka på Onyx, ingen Safet men vem behöver honom? ;)
Jag har fortfarande lite hosta kvar och känner av halsen då och då men nu skiter jag fan i det rent ut sagt, jag har inte gymmat seriöst på två och en halv vecka nästan och nu är det nog!
 
Jag körde som sagt triceps och bröst som rubriken lyder och imorgon kommer jag att köra biceps och axlar och eventuellt lite mage.
Det gick bra idag och det känns inte som att jag har tappat för mycket.
 
Jag har slarvat lite nu med kosten också när jag har varit hemma, är man sjuk behöver man energi och leva på skinka och kycklingsallad hela dagarna är inte så bra om man är sjuk... men imorgon är jag tillbaka på skinkan och min "normala" vardag som träningen ändå har blivit en stor del av börjar allt mer komma tillbaka!
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer
Cilla

Men när du tränar hårt behöver kroppen och musklerna kolhydrater också för att återhämta sig snabbare.

Svar: Väldigt sant!
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-10-30 @ 16:28:50

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback