Promenad!

Jag är lite "inaktiv" med bloggen just nu pga att jag varit sjuk och hemma, jag ber om ursäkt för det!
Jag har dock jobbat hela veckan nu men jag vill inte börja gymma direkt utan väntar några dagar extra innan jag drar igång igen.
Men att sitta stilla är inte en hobby jag har så igår kväll tog jag mig en riktig långpromenad runt hela Borås centrum!
 
13 km, riktigt skönt!
 
Ett halvt varv runt Ramnasjön blev det!

När jag var ute och gick kom jag fram till ICA Maxi, jag kommer från ingången så att säga utanför och istället för att gå på gångbanan får jag för mig att fortsätta gå rakt igenom butiken och ut på andra sidan då det ändå är den rakaste vägen.
Precis vid ingången öppnas dörrarna då någon går ut och mitt raska tempo behövs inte dras ner på, jag fortsätter i fullt blås genom butiken, är det powerwalk så är det. Vid andra sidan timar jag "karusellen" perfekt utan att behöva stanna och går rakt igenom den och hinner precis ut i en liten glipa... känslan av en perfekt "walk through" är helt fantastisk! ;)
 
ICA Maxi, på andra sidan är karusellen, bilden togs i farten!
 
Jag såg även ett otroligt mysigt hus uppe vid Trandared, där kan jag tänka mig att bo!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer
EmZzX

Snubblade in lite här efter bilden på mp... mail eller något där man kan snacka vidare? :) om du nu vill såklart;) /EmZzX



2012-10-22 @ 17:34:13

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback