iPhone 5 och Rygg!

När jag kom hem idag efter arbetet låg det en fin och vit avi och väntade på mig!
Äntligen var den här... min nya iPhone modell fem! ;)
 
En ny telefon hindrar dock inte den här mannen från att träna och fast jag inte ens hade startat den så tog jag mig ner till gymmet i regnväder... ja precis... läs det igen... en man som gillar teknik men prioriterar sin kropp... det Ni! ;)
 
Väl nere på gymmet blev det ett ryggpass och ett ganska långt sådant, 40 minuter med bara ryggövningar, jag avslutade mitt besök på Onyx med att köra 50 situps.
 
När jag kom hem efter gymmet väntade en skön dusch och lite mat sen startade jag upp telefonen!
Som tur var gick allting bra med iTunes och min gamla 3GS ligger nu i byrålådan medan femman nu tagit plats i mitt hjärta haha.
Det var bara att installera en säkerhetskopia från min gamla 3GS och allting jag hade i den fördes över, så som kontakter, sms och bilder.
Tack iTunes... ett program jag annars mer eller mindre "hatar".
 
Nu tänker jag inte skriva så mycket mer ikväll utan nu tittar vi bara på bilderna här nedan som jag fotade ikväll!
 
Ni får dregla det är helt okej... ;)
 
 
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback