Halsont = borta! ;)

Min förkylning eller vad det nu är går åt rätt håll, jag var inne hos Allékliniken igår och de tog en titt på min hals då jag fortfarande var ganska vit på min ena halsmandel efter tre dagar.
Det var inte halsfluss det visste jag själv eftersom jag inte hade haft feber eller ont i halsen men jag ville ändå få besked så det inte smittar eller behövde behandling.
 
Läkaren kom fram till att det var gamla bakterier som "byggt sig en liten koja" på utsidan av min ena halsmandel och det var det som kändes oroligt i halsen, det är inget man behandlar utan det går bort av sig själv.
På kvällen var det fortfarande oförändrat men imorse när jag vaknade kände jag mig genast mycket bättre, härligt härligt!
 
Jag tog mig en titt i halsen och såg då.... allt vitt var borta... oh yeah min kropp läker sig, antagligen har jag snarkat bort allting haha och nu idag känner jag inte av halsen någonting nästan jag är bara lite förkyld så jag ser fram emot jobbet på måndag om det nu inte blir värre med förkylningen.
 
Sen när allting är "som vanligt" med min kropp då skall det tamejfan tränas igen! ;)
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback