En mycket givande dag!

Ikväll var det full fart igen, när jag kom hem från arbetet tänkte jag ta mig en powernap, jag bytte om till "softkläder" och la mig i sängen... jag ställde klockan en halvtimma framåt och när jag precis skulle somna så ringer mobilen... tackar! ;)
 
Det visade sig vara min kusin "Stoffe" som hade varit i Jönköping och köpt sig en bil/van för att kunna lasta en motorcross, helt rätt tänkt!
Jag fick stiga upp och byta kläder för vi skulle ge oss av ner till China Town där varsin lövbiff väntade! Det är en lövbiff som kan få en vegetarian/vegan att bli köttätare igen!
 
När vi hade beställt mat tog vi en kort promenad runt kvarteret och diskuterade kärlek hehe, det var ett djupt samtal, vi bytte tankar och när han förklarade för mig att han äntligen en gång för alla gjort slut med sin tjej pga. hennes kontrollbehov och svartsjuka kände han sig friare än någonsin och det firade han med ett bilköp.
Jag lättade också mitt hjärta lite och fast vi sällan ses var det som "förr", vi förstår varandra och nu skall vi ses allt mer, kanske köra motorcross ihop och han skall också börja träna på gym igen så vi får se vad framtiden har att ge oss kusiner emellan!
 
Efter vårat "deep shit talk och skit" som Ronny och Ragge själv sa bar det av hem till mig och relationssnacket var bytt mot många skratt och god mat!
 
Efter maten åkte "Stoffe" hemåt och jag bytte kläder för att cykla ner till Onyx och kvällens pass!
 
Sofia var även i Borås för att hälsa på en kompis och då hon tränar på Onyx som jag lyckades vi tima in ett möte inne på gymmet.
De började att springa på bandet medan jag gick in för att köra ett bröstpass!
 
En halvtimma senare var jag klar med bröst och då var de klara med bandet så våra vägar korsades eller vad man skall säga, jag hoppade upp på en crosstrainer och ställde timern på 30 minuter!
 
Efter ungefär en kvart kom tjejerna tillbaka och de skulle avsluta sitt besök på Onyx med ännu en stund på bandet.
 
Bra jobbat tjejer!
 
Medan jag stod på crosstrainern hör jag världens brak framför mig haha, en kille som precis börjat att springa på bandet hade ställt sin väska framför bandet men ändå på det nästan... och nu när han sprang i full fart hade vibrationerna gjort att väskan åkt ner på bandet och under honom hahaha! ;)
 
Jag ser hur han försöke hålla sig i maskinen och slår nästan huvudet i displayen... han lyckas rädda situationen och efter sitt lilla misstag stannar han och vänder sig om... han ser att jag har svårt att hålla mig för skratt och han börjar förtvivlat att plocka upp sin väska och ställer den på ett band bredvid honom, jag kunde inte koncentrera mig på säkert fem minuter och då han sprang framför mig fick jag skratta inombords men det var nära att jag gapskrattade rakt ut gång på gång.
Även Sofia och hennes kompis reagerade på det som hände och det gjorde inte min situation lättare! ;)
 
Haha... notera väskan till vänster! ;)
 
När timern var nere på noll var det dags för mig att dra mig hemåt, tjejerna hade redan gått för kvällen och klockan närmade sig 21:30.
 
30 minuter!
 
234 kalorier lättare!
 
Det var en mycket givande dag, allt från "deep shit talk och skit" till skratt och träning, härligt!
 
Må väl!
 
/MONSTRET
 
 

Kommentarer
Cilla

Hahaha! Åh det är väl hemskt när man hamnar i sådana situationer där man inte får skratta och man nästan skakar för att kämpa tillbaka världens skrattatack:D

Svar: Haha helt klart... men fantastiskt på en och samma gång! ;)
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.bligg
2012-10-05 @ 07:49:44
Cilla

Jo absolut! Underbart att skratta:D

Men om jag varit i killens situation hade jag inte kunnat hålla mig för skratt:)



Blogg: http://www.ijastrong.bligg
2012-10-05 @ 11:01:40
Cilla

Jo absolut! Det är underbart att skratta:D

Men själv hade jag inte kunnat hålla mig för skratt om jag varit i killens situation:)

Svar: Haha mycket sant! ;)
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg
2012-10-05 @ 15:36:16

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback