Bröst, mage och Crosstrainer!

Ikväll blev det ett långt pass, jag var nere på Onyx strax efter 20:00 och jag lämnade gymmet vid 21:30.
 
Först blev det bröst, jag körde tre olika övningar med 3*8 reps vardera.
Sen blev det mage och då situps i lutande bänk, totalt 100 st (50,30,20), efter det gick jag över till bålmaskinen och körde även där 3*8 reps på vardera sida av bålen.
 
Efter bröst och mage gick jag upp till skåpet för att hämta mina kära hörlurar och en handduk, sedan gick jag ner igen och fram till alla crosstrainers där jag hoppade upp på min favorit och ställde in timern på 30 minuter.
 
Efter passet på crosstrainern var jag helt slut men det är lika skönt varje gång! ;)
 
30 minuter, en standard så att säga! ;)
 
227 kalorier lättare!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback