Armar och Crosstrainer!

Ikväll blev det mer eller mindre en repris från igår kväll, jag var nere vid 20-tiden och cyklade hemåt vid 21:30.
 
Först körde jag biceps och triceps tills armarna sa stopp... vid 20:45 var jag klar och då gick jag upp till skåpet som vanligt för att hämta mina hörlurar och en handduk och gick sedan ner till crosstrainern.
 
Det är ganska intressant att vara på gymmet vid ungefär samma tid varje kväll för man märker av andras rutiner då det är ofta samma människor som tränar, det är inte så konstigt iofs men lite kul då jag kan slå vad med mig själv innan jag går in om vilka som är där. ;)
Jag skall försöka komma ner till Onyx lite tidigare på kvällarna för att få lite längre kvällar efteråt för nu sitter jag ofta och bloggar vid 23-tiden och då skall jag redan ha sovit MINST i en timma! (veckans utmaning)
 
Efter armpasset var det bra "pump" i armarna.
 
Tummen upp för 30 minuter...
 
...och tummen upp för minus 230 kalorier! ;)
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer
Cilla

Ja skärpning med sömnen!;) Det verkar som vi kör samma muskelgrupper. Jag körde också triceps och biceps idag. En annan dag när du körde axlar körde jag också axlar hehe. Men imorgon blir det mage och bröst, kanske samma för dig?:p Bra jobbat ikväll! Sov nu gott:)

Svar: Haha du var ju själv vaken? :)
Aha se där ja, jag brukar känna efter hur kroppen mår sen brukar jag träna efter det men lite kul att vi syncar det bra. :)

Idag blir det rygg för min del och lite mage!
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-10-02 @ 23:20:00
Cilla

Jo jag var ju det:P jo det bästa är ju att gå efter känn , brukar bli bäst.
Ja, det var synd att vi inte kunde träna ihop. Vem vet, vi kanske hade blivit ett bra team, hehe;)

Svar: Haha ja... du får lämna Skånelandet och flytta till Sverige haha! ;)Safet sviker mig allt mer så jag tränar ofta ensam nu för tiden.
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-10-03 @ 14:48:30
Cilla

Haha ja om det finns en bra anledning till att göra det så:)Men är det inte på tiden att du besöker skåneland, så får du komma utomlands på köpet, bra va?;) Ja du är duktig som kör på, man ser ju resultat biffen;)

Svar: Haha perfekt åka ner till Skåne och få lite sol!
Biffen... that's me! ;)
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-10-03 @ 19:58:31

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback