Arbete och träning = Sant!

Den här veckan har bara handlat om arbete och träning, förkylningen är borta och träningen är tillbaka!
 
Måndag:
Biceps och triceps
Tisdag:
Bröst, axlar och mage
Onsdag:
Rygg. biceps och triceps
Torsdag:
Bröst, axlar och mage
 
Som Ni märker så har det varit mycket dubbelt av de flesta passen i veckan och det beror på att jag vill få igång pumpet igen, det märks stor skillnad på kroppen när jag har varit sjuk i över två veckor men snart är jag på "toppen" igen och då skall jag högre upp än någonsin! ;)
 
Imorgon fredag kommer det att bli lite "discoträning" inför helgen, jag har tagit semester och jag har en känsla av att den här helgen kommer att bli speciell på många olika sätt!
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback