Trötta ben!

Idag blir det en sen uppdatering, torsdagkväll i Borås och full fart på folket i "bygden", Lisa Miskovsky stod på scenen klockan 21.
 
Innan jag gav mig ut på cykeln idag så cyklade jag förbi Knalleland och köpte en iPhone hållare till min cykel som jag har läst mycket om på ett motorcykel forum som jag följer.
Hållaren är vattentät och stöttålig och passar till 3G/3GS/4/4S, laddkabel och hörlurskabel får också plats!
Pris? 99:-, rena Ullaredspriset på hållaren men det var ett erbjudande egentligen kostar den 199:- (snorbilligt ändå), jag köpte även en till min far, den skall han få så han kan ha sin telefon som GPS på sin motorcykel.
 
När jag väl bar mig ut för att cykla var det den gamla R40 mot Ulricehamn som var målet, redan vid "påfarten" av R40 började undra vad jag hade gett mig in på då mina ben från gårdagens etapp kändes av.
Men viljan är stor och "ge upp" finns inte i mitt ordfrörråd, det var bara att bita ihop och trampa. Efter halva etappen tog jag en kort pause, jag var helt slut, dels så har jag börjat dra ner på mat och socker och sen så började benen att visa tecken på trötthet i form av skakningar.

I med vatten i magen och fokusera om... väl i Gånghester så kände jag att får jag ingenting mer i magen än vatten så är det jag som svimmar och cyklar mitt ut i trafiken, efter en snygg sladd framför Shell sprang jag in och köpte en liten chokladkaka!
Det kaske kallas för fusk men den var otrolig, benen var fortfarande trötta men hjärnan fick nytt liv och hem kom jag! :)
Efter cykelturen var Onyx inplanerat men kroppen sa nej och sen ringde även Lennart, han och hans fästmö Henriette även kallad "Harry" var på ingång, in i duschen och i med lite mat (dock ej samtidigt) sen var jag redo för Lisa Miskovsky på torget i Borås!
 
Kvällen avslutades med en film, "Safe House", riktigt bra!
 
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback