Trampa cykel!

Idag var det dags att rasta cykeln igen, det var längesedan nu, eller ja förra veckan och jag höll på att dö under resans gång kändes det som, jag var helt slut halvvägs men idag gick det bättre, lättare växlar och istället för att "trampa upp fart" så höll jag farten och mer eller mindre bara trampade med i tempot, det underlättar så otroligt mycket.
 
Det blev totalt 3.2 mil idag, det blåste orkan kändes det som och det var alltid motvind, helt otroligt haha.
 
Den obligatoriska Runkeeper bilden.
 
Jag var nästan i Rångedala och vände.
 
Det är ett fint land vi bor i...
 
...mycket fint att titta på!
 
En härlig rastplats för att vila benen en kort stund!
 
Nu är klockan 19 och jag är sen till Onyx, Safet min kollega och träningskompis är tillbaka från en månads semester i Bosnien, det skall bli kul att träffa honom igen och snacka lite skit medan man tränar.
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback