Safet!

Nu i helgen kom han tillbaka, min enda "none swedish friend" som jag kallar honom, Safet!
Det är en kollega och en bra kompis (bara setts på gymmet men ändå), han har varit på semester i Bosnien i en månad och hälsat på släkt och vänner, men som sagt nu är han tillbaka och det är skoj då vi ofta tränar tillsammans på Onyx!
 
Vi skulle ses klockan 19 men då var jag fortarande hemma och bloggade (min tidsuppfattning är inte den bästa) och när jag väl fick på mig träningskläderna så ringer min pappa och klagar på att teven i husvagnen inte fungerar som den skall och då han har köpt den på mitt jobb blir jag automatiskt någon form av kundtjänst dygnet runt. ;)
Men pappa är världens bästa och paniken i hans röst kan få vem som helst att honom som prio ett, Safet fick vänta helt enkelt!
 
19:20 checkade jag in på gymmet, en något brunare Safet såg jag springandes på bandet på andra sidan glasväggen och när han fick syn på mig så skakade han bara på huvudet, jag kan förstå honom för det är inte ofta jag håller mig till utsatt tid, men Safet är snäll som tur är och vi kan bara skratta åt det! ;)
 
Väl inne på gymdelen är allting som förr, vi drar lite kassa skämt för varann medan vi kör igenom de muskelgrupper som vi kommit överens om, ikväll var det rygg och axlar som fick jobba.
 
 
Ps. Det där lät lite "gay" kanske Ni tänker men well... så är det INTE, jag gillar tjejer! ;) (han har fru och barn)
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer
Anonym

Va gulligt ...

Svar: Tackar! :)
monsterkroppen.blogg.se



2012-07-25 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback