Regn och åska!

Imorse när jag vaknade runt 10 hörde jag muller och regn utanför mitt fönster, jag insåg då att jag mer eller mindre FÅR sova vidare så runt lunch gick den här unga mannen upp från sängen.
 
Efter frukost och lite OS-tittande fick jag ett SMS från Safet och Onyx var inplanerat runt 16. Jag har sneglat ut hela förmiddagen för att se om det är lönt att cykla när vädret är som det är men nu är det faktiskt torrt ute fast fuktigheten utomhus är extrem.
Onyx är flyttad till 18:30 så nu skall jag ge mig ut och trampa med mina nya fräscha handtag! ;)
 
Det kommer bli ett mindre helvete dock, jag svettas nu sittandes så kan inte föreställa mig hur det blir att cykla när det är så här fuktigt, men bra förbränning! :)
 
Den som lever får se!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback