Lunch och gym!

Dagen började med att jag och Kicki tog en lunch på Subway i centrala Borås, hon var gladare än jag vet inte vad, det vankas semester och vem blir inte glad av det?
Det blev en snabb "recap" på vad vi gjort under två veckor som gått sedan sist vi sågs, allt från kärlek till arbete, ha det skönt nu på din semester, hälsa "gubben"! :)
 
Efter lunchen med en belåten mage bar det av till Onyx för att köra ett pass, där träffade jag en kollega som gjort stora förändringar med sin kropp och det gjorde mig ännu mer motiverad med det jag håller på med. Jag körde rygg och biceps idag, nu har jag gått igenom hela kroppen två gånger sedan jag drog igång träningen igen efter sjukdomsuppehållet, skönt... skönt... SKÖNT!
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback