Kompishäng!

Imorse fick jag ett sms från en gammal kompis som jag inte har träffat på evigheter, det var säkert 7-8 år sedan vi sågs, han skullle in till Borås för att se Batman men han åkte in lite tidigare för han skulle till Hobbex och köpa en laddare till hans nya bil, ett stort as rent ut sagt, bensinmotor och grejer!
 
Efter det gick vi in på MediaMarkt och kollade på allt möjligt, han visade även de nya Mac datorerna för mig som har en otroligt vass bild, högupplöst även på en 15" skärm.
Jag hatar allt som har med Apple att göra om vi nu inte räknar med iPhone och iPad, deras datorer tål jag inte, fy fasen... PC skall det vara, men den skärmen kan jag tänka mig dock. :)
 
Efter vårat besök på MediaMarkt ville han ha i sig lite mat i magen och då låg mAx närmast, jag själv hade redan fått i mig en halv burk skinka tidigare och tog endast en zero för att släcka törsten.
 
Klockan gick och det var dags för Michael och Michael att gå vidare mot stan och mitt hem, i min lägenhet skildes vi åt som vänner, efter 7-8 år var allt som vanligt, han något hårigare (i ansiktet) och mer öppen om sitt sexliv annars var han samma gamla Micke! ;)
 
De är riktigt snygga det kan jag erkänna, men fy fan för Mac, PC all the way! ;)
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback