Hindås och Frisbeegolf

I morse var det jag som var trött, EXAKT kl 09 började någon slå på min sovrumsdörr och han heter Lennart, det var bara att stiga upp och äta frukost, jag har inte ätit bröd på två veckor så jag öste i mig en halv burk picnicbog till frukost, sen bar det av till Lennarts bror Anders i Hindås.
 
Lenart är utbildad elektriker och han skulle hjälpa sin bror med att felsöka en lampa i deras sovrum, medan han höll på med det satt jag på golvet och lekte med två Jack Russel hundar, Elton och Billy, så otroligt söta och goa!
Jag fick även en sightseeing runda i deras hus, ett otroligt maffig hus med en härlig inglasningsdel, kändes som man satt i ett stort glashus och åt ananaspaj med glass, mums!
Lennart har även blivit farbror för första gången och Anders pappa, deras son var lika söt som hundarna. ;)
 
Efter ett löst problem och jag var färdiglekt bland hundar var det dags hemåt mot Ymer igen!
Ebbe var redan på plats i Borås för att plockas upp, det var den sista åk nu... mot "ymerskogen"!
 
För de som inte vill kasta Frisbee bjuder Ymer på härliga motionsspår i alla former.
 
Men vi var där för att kasta Frisbee, som många andra.
 
Lennart drar iväg en driver vid "helveteshålet", Ebbe, Patrik och Per ser på!
 
Det blir en hel del gående mellan hålen, det uppskattas!
 
Mycket suckande vid det sista hålet, varierande resultat helt klart.
 
Det blev mycket Frisbee den här helgen men det är kul, skönt att röra på sig!
 
Nu är klockan 19, Lennart har åkt hem och mitt samboliv är över för den här gången, nästa gång får jag väl hoppas att jag blir det med en tjej haha, betydligt mysigare även om Lennarts sällskap uppskattas!
 
Ohhh shit... Onyx stänger om 50 min, dags att hoppa på cykeln och trampa som en "idiot". :)
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback