Hämta hjälm!

Igår kväll satte jag mig på hojen för att åka till min kompis Lennart och hans fästmö Harry (Henriette) som bor i Ulricehamn, det blev en sen tur då han var i Ullared tidigare på dagen och shoppade loss tills pengarna var slut och snäll som jag är (jag var tvungen) fick jag vänta tills de kom hem helt enkelt, en dag skall jag få en egen nyckel det har JAG bestämt. ;)
 
Jag skulle låna Lennarts mc-hjälm då jag skulle skjutsa hem Emma till Varberg idag efter jobbet, men hon blev tyvärr sjuk under dagen, hon svimmade kan man väl sammanfatta det med, hon var kanske nervös för det var hennes första "åk" på en mc eller hade hon helt enkelt en dålig dag. ;)
Hur som helst mår hon bra nu och det är jag tacksam för, vi får ta den där turen en annan dag!
 
Det är något med mig och tjejer som svimmar, när jag är i närheten tuppar de av, jag vet faktiskt inte varför men det måste vara min skönhet! ;)
 
Fota sig själv när man kör MC är "coolt"! ;)
 
158 eller 58... den kan Ni fundera på! ;)
 
Jag har vägen för mig själv...
 
Multitasking på hög nivå, åka hoj, le, vinka och fota samtidigt medan ingen håller i styret, så cooolt ju! ;)
 
Må väl!
 
/MONSTRET
 

Kommentarer
Emma

Vi kan väl boka in det snart igen, så lovar jag att hålla mig på fötterna ;)

Svar: Absolut ingen brådska!Jag vill gärna inte att du tuppar av medan vi åker, ta hand om din hälsa så löser vi det. :)
monsterkroppen.blogg.se



2012-07-28 @ 13:13:41

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback