Gym och dagsform!

Ikväll åkte jag till Onyx igen, det var lite motigt då det fortfarande var varmt och skönt ute men så får man inte tänka då kommer man aldrig dit under en solig vecka. :)
 
Ikvälll blev det armar och mage!
 
Ikväll hände också en sån härlig eller mer rolig sak på gymmet, det finns en kille eller ja man som gymmar där som är så otroooligt stor, tänk Er en indianhövding som besöker ett gym, han har "indianlooken" en hel del men sen är han stor som ett hus också, hans ena biceps är som mitt huvud ungefär och så har han tatueringar över hela överkroppen... kortfattat jag har varit livrädd för honom!
 
Ikväll var han på gymmet som vanligt och när jag gick in i ett rum med bara maskiner (jag var själv där) för att träna magen så kom han också in lite senare och tittade omkring sig, då tänkte jag "Nu är det kört, jag har tagit hans maskin!".
Men han satte sig bredvid mig och tränade ryggen istället... *phu*!
 
Då när jag sitter där och kör mitt pass kommer en till kille in, han var också stor som ett hus, han går fram till "indianen" och säger "Jag tror att jag sträckte min rygg på jobbet idag kan du inte hjälpa mig att stretcha ut den lite?" då säger han "Men det är klart vi löser det, lägg dig ner på mage..." på Norska!
 
Jag dog, hur kan man vara rädd för en norrman tänkte jag, jag satt som ett litet barn och bara stirrade på dem och blev helt fascinerad över hans norska dialekt och hur "goa" de var emot varann, efteråt sa han typ "Är det grejt nu?" och den andra svarade "Ja tack så mycket, kanon!"
 
Jag kunde inte träna efter det, jag bara satt och log, jag ville bara krama om dem, speciellt norrmannen han blev helt plötsligt som ett litet barn i mina ögon! ;)
 
Sen när jag lämnade gymmet så satt norrmannen i en stor jävla cheva van och pratade i telefon, på hans nummerplåt stod det "WTF" haha, jag bara skrattade, att en sådan stor och biffig snubbe som åker en stor van kan vara en mjuk kille inombords är helt fantastiskt och det är pga den norska dialekten, tack Norge!
 
Dagsformen, det tar sig! (jag bröstar upp mig på bilden)
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer
Berling

Gött med utveckling! Kör på bara!

Svar: Tack mannen, en dag är jag lika stor som dig! ;)
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://mberling.se/bodybuilding
2012-07-28 @ 13:46:14

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback