Gårdagen

Igår var jag hos Lennart och Harry på ett besök, efter en snabb tur dit med hojen så bar det av ut mit Vist för att skjuta lerduvor och älgbössa.
Både lerduvskyttet och älgstudsaren gick bra, här nedan syns sex röda och tre blåa ringar runt en träffyta. De röda träffade jag från 80 meter stående utan stöd och de blåa är 80 meter med stöd. Som synes så är det en ganska stor skillnad, de röda träffarna var fokuserade på den vänstra tavlan medan de blå var på den högra.
Enligt Lennart var samtliga skott direkt dödande då träffytan på en älg är ganska så stor.
 
När vi hade lekt kvar så åkte vi till Ulricehamns skicenter för att plocka upp Harry, hon hade gått ut till backen och sedan tagit sig upp till toppen, bra jobbat säger jag! :)
 
På kvällen lekte jag modell framför Lennarts kamera innan jag åkte hem, jag passade på att stanna utmed sjön Åsunden, perfekt avslutning på en härlig dag!
 
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback