Full rulle idag!

Det verkar inte bli något gymmande för min del idag, det har varit full rulle hela dagen ändå, jag var på min arbetsplats och hälsade på mina fina kollegor och sen var jag inne i butiken en snabbis och köpte en bärbar batteriladdare till min iPhone, jag vet inte om jag kommer att orka cykla till Varberg i sommar men det är mitt mål och då behöver jag lite extra ström till telefonen.
 
Sen var jag även och hämtade en bild till en tavla åt min kompis och det tog lite tid att fixa det. (se förgående nyhet)
 
För en stund sedan tvättade jag hojen, det var en hel del roadkills på den från igår kväll. Nu skall ta på mig stället för att åka en snabbtur till Ulricehamn och hämta upp en till hjälm så jag kan skjutsa Emma till Varberg imorn!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback