Crosstrainer!

Nu under vintern som var 2011 inpå 2012 var det mycket crosstrainer istället för cykling i naturen, kanske inte konstigt då det var ungefär en meter snö utomhus och kallt som jag vet inte vad. Cykla på Onyx känns meningslöst och det är otroligt tråkigt när jag vet att man lika gärna kan trampa utomhus.
 
Idag är det regn och ostadigt utomhus så jag tänkte ge mig på crosstrainern igen efter ett några månaders uppehåll.
Ganska smidigt också då jag slipper åka hem för att byta om och sen åka ner till gymmet, vi får se hur länge jag orkar men det är bara att köra på, jag skall avsluta passet med att köra biceps och bröst tänkte jag.
Något liknande den är maskinen har Onyx, dock större och mer "gedigen".
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback