Borås Skyline at Night

Då var den här, via posten kom min bild som jag har framkallat åt en kompis, Ni som har följt min resa här via bloggen kanske minns att jag köpte en ram på IKEA?
 
Nu när bilden på 70x100cm kom så höll jag andan medan jag rullade ut den för att hoppas att den blivit så bra som jag hoppats på och det blev den!
 
Det är alltid lite svårt att veta exakt hur färgerna och ljuset blir vid framkallning då det skiljer från min dator/skärm till deras skrivare, så fort bilden är uppladdad och jag har klickat på "beställ" så skrivs den ut direkt.
 
Bilden över Borås tog jag förra året under vintern, det är en panorama gjord av tre bilder ihopsatt till en i Photoshop.
 
När man skall framkalla stora bilder så tänk på att bilden måste ha en hög upplösning (pixlar), skall Ni redigera den så redigera ett original och beskär bilden så lite som möjligt för att hålla en bra kvalité vid framkallning.
 
Utrullad för granskning!
 
Bild och ram skall förenas.
 
Klart, voilà! ;)
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback