-1.2kg den här veckan!

Wohoo, äntligen börjar vågen röra sig nedåt!
Det är många som bygger muskler och som bara vill gå upp i vikt, bli "biff" och då muskler väger mer än fett blir det en ganska naturlig gång.
 
För min egen del har jag runt 20-22% fett på kroppen och lyckas jag bygga muskler medan jag går ner i vikt är det riktigt härligt, jag har lagt om kosten en hel del och försöker hålla mig borta från godis och stora kaloriintag.
 
Sen försöker jag bränna fett med hjälp av cykeln och sen då bygga muskler på gymmet och äntligen har allt slit börjat att ge resultat, vågen har tickat nedåt hela veckan och ikväll var det -1.2kg den här veckan!
 
En kass mobilbild från ikväll, jag är stolt! *klapp på min ena axel*
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback