Vilodag!

Då var dagen här med stort "D" min vilodag... det är väl ingen dag jag direkt planerat in men kroppen börjar allt mer säga till att det krävs lite lugn och ro!
Jag är konstant trött känns det som... och det är väl inte så konstigt då det alltid är full rulle och sällan jag sitter ner förutom när jag bloggar mer eller mindre, jag försöker komma isäng i tid men det är inte helt enkelt då jag ofta tränar på kvällarna och är hemma runt 22.
 
Det blir alltså inget gymmande ikväll eller cyklande heller för den delen utan jag gör som många tjejer gör när de skall varva ner... och nej jag menar inte att åka till Ullared... utan jag skall till en frisör och "putsa kanterna" innan någon tror att det bor en grottmänniska i centrala Borås.
 
Vet Ni förresten hur man tillfredställer en kvinna på 70 sätt?
- 69:an och en tur till Ullared!
 
Haha det där är humor! :)
 
Min frisör heter Jean-Lénnàrt och bor i Ulricehamn, eller Lennart då (Jean-Lénnàrt låter mer som en frisör) som är en av mina bästa vänner, jag hade bokat klipptid tills imorgon på mitt gamla vanliga ställe "Hair för dej" men Lennart tyckte inte att jag skulle lägga pengar på det och åka buss är ganska trevligt till min hemstad.
Jag har en egen Bobby! ;)
 
Sååååå ikväll inbillar jag mig att jag skall på spa och bara varva ner och bli bortskämd, en liten minisemester!
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer
Cilla

Man behöver sådana dagar också:)Man bygger ju även i vila:)

Svar: Mmm helt klart! RIktigt skönt! :)
monsterkroppen.blogg.se



Blogg: http://www.ijastrong.blogg.se
2012-08-30 @ 21:43:09

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback