Uppe med tuppen!

Imorse var det jag som var uppe klockan 08, det har nog inte hänt på bra länge om jag inte skall iväg tidigt en morgon eller då åka till arbetet.
 
Lagom ofräsch drog jag på mig mina träningskläder och gick ut på en powerwalk mot Knalleland, sen gick jag upp via tunneln bredvid Storknallen och kom sedan ut på Döbelnsgatan.
Jag hade nog lite ångest från igår kväll då jag köpte lite godis på Hemmakväll och även lite "flötmat" från China Town. (jag är bara mänsklig som alla andra) ;)
 
Nu är det dock tillbaka på skinkfrukosten och det blir antagligen två pass på Onyx idag, det beror helt på om Safet dyker upp som min sidekick, annars hade jag tänkt mig ett mage/motionspass och senare på kvällen ett styrkepass.
 
Igår kväll var jag också på Onyx som jag skrev tidigare att jag skulle göra, det blev "discoträning" och även 30 minuter på crosstrainern, det kändes faktiskt ganska enkelt att fixa hela halvtimmen, jag får se hur det känns idag helt enkelt. :)
 
Jag brukar ligga runt 230-240 kalorier efter en halvtimma om jag kör samma program, stabilt!
 
Postkodmiljonären på teve, musik i lurarna och crosstrainern under fötterna, en lyckad lördagskväll! ;)
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback