Triceps och mage!

Igår vart det ingen cykel då vädret var allt annat än bra, jag tänkte dock köra crosstrainer nere på Onyx men klockan tickade på och jag hade som vanligt massor att göra i hemmet, jag började städa ut mitt kök då jag har massa saker längst in som inte har med ett normalt kök att göra, saker som cykeldäck, brassestol och kläder.
Mitt kök målas säkert upp nu som en ungkarlslya men så är det verkligen inte, lägenheten är faktiskt ganska städad men mitt kök har blivit någon form av avlastningsyta då jag sällan sitter där och äter.
Nu bor jag själv också men det kan vara bra att städa i förbyggande syfte så jag inte skrämmer bort någon. :)
 
Men gymmet hinner jag med och vid 20:45 lämnade jag hemmet i en stor regnskur, men så länge jag klär mig efter väder kan jag bara le och försöka uppskatta lite regn, jag är ju faktiskt ganska snabb på cykeln och då är det inte många regndroppar som hinner falla på mig! ;)
 
Väl på gymmet började jag med triceps och körde igenom det "vanliga" programmet, efter det blev det mage och jag började med bålmaskinen och sedan gick över till lutande situps.
 
Ikväll är det dags igen och då blir det bröst och biceps, Safet är tyvärr fortfarande sjuk men då blir det mindre snack och mer träning och det är bra! ;)
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback