Det går bra nu!

Jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat på ett helt dygn, det har varit fullt upp med att vara social och närvaranade utanför Onyx dörrar.

Igår kväll provade jag på crosstrainern igen som jag skrev tidigare att jag skulle göra, jag körde ett pass på 30 min först sen en kort pause på 2 min för att torka svett och få i mig lite vatten och avslutade med 20 min till. 450 kalorier mindre gick jag in på gymdelen för att köra biceps och bröst, mission accomplished!
 
Senare på kvällen fick jag dambesök, det blev lite "Band of Brothers", tanken var att vi skulle ha ett maraton men vi blev trötta på allt "dödande" i serien och gick över till en lite lättare film "Cool Runnings"! ;)
 
Här svettades jag, musik och OS i London var min vän under tiden.
 
Må väl!
 
/MONSTRET
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback