Övertid!

En normal arbetsdag för mig är 7-16 men idag blev det 7-18, mycket att göra på "kontoret" så att säga.
Idag regnade det också hela dagen (i Borås kan Ni förstå?)... så otroligt mycket så min arbetsplats var med på Borås Tidnings hemsida under rubriken "Översvämning vid Netonnet", när jag skulle cykla hem var all drama över dock bara så där 4-5h sen för att beskåda "katastrofen". ;)
 
Nu har jag precis vräkt i mig tacos... tacos utan bröd och då kanske det inte heter tacos förresten?
Maten får smälta lite sen blir det Onyx, en standard mer eller mindre. :)
 
Egentligen är jag trött väldigt trött... kroppen skriker vila men det är hjärnan som styr kroppen och hjärnan vill träna!
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback