Övertid, Magnum och Onyx!

Idag var det arbete från 7-18 för min del, vi skulle få in så otroligt mycket returer på morgonen från Norge och det var bara att vara redo!
Allt flöt på bra och vi var faktiskt klara vid 16, det finns dock hundra andra saker att göra och med två timmar kvar tog jag och Patric en liten rast på balkongen, det fick bli en glass... dags att prova den nya "Magnum Infinity Choklad/Caramel"! ;)
 
Den får tre Monster av fem!
 
På kvällen var det dags igen för ett pass på Onyx med Safet, vi körde armar och axlar!
 
 
Nu är klockan mycket och jag har försökt att somna i över två timmar snart, nu börjar jag dock bli trött igen och det är därför det här inlägget blir ganska kort, men det är bättre än inget antar jag? ;)
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback