Nytta med nöje!

Jahapp då är dagen här alltså, dagen med stort "D", jag talar så klart om sista semesterdagen!
Ångesten är inte så farlig utan det skall nog gå bra, lite ovant bara att komma tillbaka till arbetet men det skall bli kul, träffa kollegor och skönt med lite "rutiner" igen då uppskattar man helgerna mycket mer också när vardagen flyter på som vanligt!
 
Den här förmiddagen har jag varit huslig får jag väl ändå erkänna, kört två maskiner disk (en för matlådor), dammsugit hela lägenheten och nu körs två maskiner tvätt! Jodå så att... killar kan! ;)
 
Nu är det dags för Onyx, det blir ett långt pass idag, först skall jag köra ett styrkepass med Safet, det blir antagligen bröst då vi är två, smidigare att vara två då genom att en kan "passa" på den andra om det blir för tungt.
Sen blir det ett långt pass på crosstrainern också, jag siktar på minst 30 min men orkar jag en timma är jag riktigt nöjd, benen är ganska trötta från igår.
 
Bloggen kommer att leva vidare fast jag arbetar, jag kommer blogga som vanligt och är det fint väder när jag lämnar arbetet kommer jag cykla som vanligt och Onyx är lika givet på kvällen!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback