Kicki is back!

Då var Kicki tillbaka på arbetet, kul, kul kul! ;)
I sju år har jag känt den här unga damen, första gången jag såg henne var när jag kom till NetOnNet som praktikant via Lernia, lite blyg som man är i början sneglade jag in i lokalen och där satt Jimmy och sen bakom honom genom ett "fönster" i lokalen såg jag Kicki och tänkte... "Fräscht!". ;)
 
Nu är hon en av mina bästa kompisar och idag var hon tillbaka från semestern!

Vid 06:50 gick jag bort till hennes plats för att mötas av ett mindre kramkalas... trodde jag... men istället stannar allting upp och hon säger några ord som värmer: "Majken... det är något annorlunda med dig... har du gått ner i vikt?"
 
Oh yes, det märks alltså.... tackar!
 
Det där värmde, det syns nog inte lätt för mina vänner och familj som umgås med mig dagligen men Kicki har varit borta en månad och hon märker om något har förändrats, ungefär som en katt som märker minsta förändring i en lägenhet. ;)
 
Tack igen!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback