Jobb och träning!

Då har den här "unga" mannen vaknat till liv igen och som vanligt går mina powernaps över till ren sömn haha, jag kröp ner under täcket vid 13:40 och ställde klockan på 14:10 men jag vet inte hur många gånger jag snoozade innan jag slutligen gick upp klockan 15:15, Ni som kan räkna kan säkert komma fram till det! ;)
 
Varför trött?
Jo fast det är lördag idag så har jag arbetat, jag var väl direkt inte tvungen till det men vi har mycket att göra och självklart ställer jag upp och vi körde hela förmiddagen till 12:00.
 
Nu är det dags för lite mat här och sedan träning, gymmet stänger klockan 20 ikväll och då skall jag hinna med ett pass på crosstrainern men även lite "discoträning" dvs armar och bröst. (det som syns på dansgolvet haha)
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback