Inväntar ett SMS från Safet!

Då var alla sysslor gjorda här hemma för ikväll, ut med sopor, dammsugit och vattnat blommorna.
Jag fick äntligen ta en efterlängtad dusch också! ;)
 
Nu är klockan strax 18:30 och jag inväntar ett SMS från Safet där han skall meddelar när han kan komma ifrån sin fru och sina barn en stund för att umgås med sin favorit kompis nere på Onyx! (han har bara en men ändå)
 
Jag har "värmt upp" lite här hemma och gjort 50 armhävningar och 50 situps uppdelat i 20*10*20 vardela.
Vågen visade även 86.1 kilo imorse så snart är jag nere på 85 kilo, härligt!
 
Jag skall försöka hinna med lite crosstrainer ikväll också det beror helt på hur sent vi åker dit.
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback