Inget Onyx men väl en cykeltur!

Efter arbetsdagen var det dags att ta ledigt under helgen... såååå skönt med fredag!
Jag hade följe hem med Lina mot centrum och sen skulle det handlas hårfärg, dock dög inte ICAs utbud för Lina och det fick bli H&M istället, jag passade då på att handla lite mat på ICA när jag ändå var där, smart move! :)
 
Väl hemma var jag helt slut, Onyx stänger klockan 20:00 på fredagar av någon anledning och vädret utanför var fint... hmm... tiden räcker inte till både powernap, cykling och Onyx så jag fick välja och det blev cykeln som vann!
 
Efter lite sömn och mat i magen var det en mycket piggare kille som lämnade lägenheten för att cykla, det blev den "gamla vanliga rundan" och jag höll ett bra tempo hela vägen, som vanligt stannade jag till vid Shell i Gånghester för att kolla lufttrycket och det fattades som vanligt 1 bar i båda däcken, jag tror inte mina ventiler fixar 5.5 bar totalt och funderar nu på att byta till racerslangar inför nästa däckköp, något att tänka på helt klart.
 
Det blev totalt 3.1 mil!
 
En helt okej tid, jag snittade exakt 2.5 mil under en timma!
 
Snart hemma igen, 5 km kvar!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback